25-04-2009

mooie rooie is af



Hij is af!! Een gek idee hoor,vooral omdat ik over mn andere quilts toch altijd wel erg lang deed..nu ik met de naaimachine heb gewerkt en met de hand heb gequild,heb ik binnen een half jaar gewoon een eenvoudige,maar erg leuke quilt in elkaar.Ik heb er nog een labeltje op gestreken om hem echt af te maken.
Haken mag dus! Maar ik ben stiekum heel de tijd al aan het haken aan een blauw met wit dekentje,wat ook eigenlijk al een heel eind is.Het geeft me rust in mn hoofd nu er erg veel zorgen zijn om lieve maar ernstig zieke vriendin..Maak het eerst nog even af,dan kan ik me nog tussentijds verdiepen in de laatste cirkel van de hexagon,die is me nog niet helemaal duidelijk namelijk...

7 opmerkingen:

  1. wow!! wat een monnikenwerk, maar een plaatje!

    ...en sterkte met je vriendin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte met je vriendin.

    Wat een plaatje deze rodequilt.
    Evengoed knap gedaan in zo'n korte tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig...KNAP!

    En heel veel sterkte gewenst voor je vriendin, maar ook voor jou....moeilijk om ernaast te staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een prachtige quilt! En wat een heerlijk gevoel als je er een af hebt hè. Tegelijkertijd ook vaak een beetje jammer vind ik. Vind het altijd zo heerlijk om 's avonds met een quilt op je schoot lekker te zitten doorpitten.
    Maarre... nu ben ik errug benieuwd naar je haakwerk!!

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie quilt! Leuk al die rode stoffen in een quilt, schattig label.
    Sterkte met je vriendin en voor haar,

    BeantwoordenVerwijderen