23-03-2009


Zo..ben ik even blij dat toen ik fotos maken van mn zwartje,ik meteen ook deze mooie rooie op de foto heb gezet! Nu schijnt tenminste het zonnetje erop! Het lijkt wel herfst...wens Niene ,onze oudste..erg veel succes met fietsen vandaag naar school..het is al gauw zo,n 16 km..gaat me toch altijd een beetje aan mn moederhart,zo,n brugsmurfje in dit winderige weer te zien vertrekken.
maar..mn rooie..heb i onlangs op de naaimachine gemaakt,en is daar ook prima geschikt voor.Hij is al een heel eind doorgequild,alleen de randen nog niet Volgens het patroon,wat ik heb van de quiltkalender van dit jaar,moet er een bewerkte rand op.ik ben al druk bezig geweest met een mal..maar wordt er toch echt niet blij van hoor...heb alles weer uitgehaal en ga nu lekker simpel de ruiten van het middenstuk doortrekken tot de randen.Gaat als ik een beetje doorzet..en niet al mn quilttijd in mn blauwtje ga steken,wat toch echt mn favoriet is,niet lang meer duren voordat hij op de bank ligt.
Vnadaag een dagje voor mezelf,heerlijk..ga straks even koekeloeren bij mn nieuwe babies..ik heb vannacht toen ik thuis kwam na een avondje zorg voor de aller kleinste mensenbabies,ontdekt dat ook bij ons toch ondanks wind en regen de lente was begonnen..NIJNENBABIES! Ik denk zo,n 6 stuks,maar kon het niet zo goed zien in het donker..zal jullie heel snel meer laten zien van mijn andere passie..Franse hangoren..

2 opmerkingen:

  1. Wat een schoonheid is deze, natuurlijk blijft het "blauwtje" favoriet (hoe kan het ook anders)maar deze is zeer zeker ook niet verkeerd.
    Klein vraagje hoor maar geef mij eventjes wat van jouw tijd, zo snel als jij gaat, dan kan je wel een beetje missen ;-))))). drie van die mooie quilts onder handen, petje af hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze rooie geweldig *M*O*O*I*!

    En,... ik ben ook blij dat ik reacties kan plaatsen!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen