28-03-2009

zieke Bieke



Nou ja..valt wel mee hoor,heeft koorts,maar gedraagt zich er niet naar,af en toe een inkacheltje,maar daar heeft ze haar dekentje voor! Heerlijk op de bank,maakt het tot een relaxte zaterdagochtend Alle meisjes hebben een eigen quiltdeken,en waren meteen ook mijn eerste projektjes.Deze dus van Bieke,een heel eenvoudig,zelfgemaakt patroontje,was een heerlijke quilt om te maken.Ik heb hem doorgestikt door in de roze banen tussen de blokken steeds hartjes en Biekes naam te stikken.

EN..ik heb trouwens een nieuw idee voor mn mooie kaffe stofjes,,,,,laat ik snel zien..kan ik op ademen wat ik wil,en ook teuntje zal geen problemen geven,als ze me komt helpen met de nieuwe quilt...
ik heb inmiddels ook 2 dametjes gevonden die trouw de wacht houden over Bieke,dus ik kan even kijken of ik mn nieuwe project op de foto kan krijgen..dank jullie wel,Fien en Teuntje!

2 opmerkingen:

  1. Via via kom ik op je blog, en hoe toevallig; ook hier een ziek kind, maar dan wel wat jonger dan de jouwe. En ook de troost van een eigen quiltje, dat moet toch helpen!
    Beterschap er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beterschap! wat een fleurige quilt waar ze onder ligt!

    BeantwoordenVerwijderen