26-03-2009

Dank je wel Ingrid!



Heeeel erg fijn Ingrid...{http://www.supergoof.web-log.nl/} Ik ben bezig aan drie quilts..heb deze stofjes al een paar maanden liggen,waar ik elke dag kwijlend op neer kijk,en bedenk wat ik er toch allemaal voor moois mee kan maken..als ik klaar ben met de andere quilts.En dan ga je precies beschrijven hoe je goed te werk kan gaan met de NI quilt!!! Heel fijn..zal ik mn nachten gewoon maar wakker blijven,om wat meer tijd te vinden?? Ik heb het boek van NI al heeeel lang in mn kast staan..je maakt het een mens wel heel erg moeilijk..maar..mn redding..er staat als tip,dat je de poezebeesten uit de buurt moet houden..en dat gaat voorlopig nog niet lukken,Teun zorgt ervoor dat het NI boek nog even in de kast blijft,en ik ..als ik weer mag ,het eerst zal beginnen aan deze stoffen.nog tips wat er mee te maken?

3 opmerkingen:

  1. Dapper hoor als je aan de NI gaat beginnen.
    Ze haalt mij niet over de streep.
    Ik ben nu aan de CWD bezig en dat vind ik al zoveel stukjes.
    Staat toch wel goed, al die vaktaal? ( LOL ) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sorrysorrrysorrysorry,....
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daniƫlle ik denk dat je maar beter de pijn kan nemen en gaan beginnen ....duw...duw... Dan heb je het maar gehad ;-)) Ik heb ook geen weerstand kunnen bieden door de prachtige logjes van Supergoof. En als ik je poezebeest zo lekker zie liggen in die mooie quilt dan zijn er wellicht wel wat uurtjes dat je stiekumpies Insane kan zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen