13-08-2009



Gisteren begonnen aan dit haakwerkje,was eigenlijk doordat mijn collega bevallen was van een heel mooi jongetje.Ik wilde een beetje een stoer dekentje maken,maar weet nog niet of ik het nou eigenlijk geschikt ga vinden voor een klein babietje,en weet ook eigenlijk niet wat de mama van haakwerkjes vind.DUs..ik haak vrolijk verder,en zie vanzelf wel hoe het uiteindelijk gaat worden.Is erg leuk om te doen,niet nadenken ,maar haken! En ,zit in mn laatste nachtje nachtdienst,dus een mooi verzetje om wakker te blijven.Nog een nachtje..en dan vakantie!!!!

5 opmerkingen:

  1. Het lijkt wel of iedereen aan het haken is geslagen in Blogland, ik vind dat zó gezellig.
    Lijkt me ook een heerlijk werkje voor tijdens de nachtdienst .
    Mooie deken gaat het worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk nog een medehaakster. Hier was ik nog nooit geweest. Ik wil na mijn hexagonnetjes een nieuwe deken gaan beginnen voor de bank, maar dan met granny squares.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk werkje voor tijdens een nachtdienst. Hoop voor jou op een rustige dienst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De vierkantjes heten inderdaad granny squares. Lieve kleurtjes heb je gebruikt. Ik ben de deken nu aan het omhaken met vasten.

    BeantwoordenVerwijderen