05-05-2009

stof bij ikea!




Na ons weekendje weg,gisteren een dagje met de meisjes naar Ikea..was al weer een tijdje geleden,en als je daar bent blijkt weer opeens,gezien je winkelwagentje ,dat je van alles nodig hebt{??}
Maar..op de stoffenafdeling erg leuk geslaagt voor toch wel bijzonder leuke stoffen met verschillende doelen.Zo zie ik in de stof met rode nijlpaarden een leuke jurk voor Bieke tevoorschijn komen,en voor mezelf een tuniek van de beige/groen bedrukte stof.De geruite lappen worden mooie tafelkleden voor buiten en binnen...dat laatste lukt me nog wel..voor jurk en tuniek zal ik denk ik toch weer de hulp van mn lieve moedertje inschakelen denk ik..dus mams......???
Erna verder gewerkt aan het Tuinmeisje,gekocht bij atelier Sterre...Noor is volgende week al jarig,en ik ben door Maureen erg positief geprikkeld door de prachtige tractatiedoos..We hebben trouwens bij ikea een heel mooie houten kistje gevonden,wat ik hier erg mooi voor kan gebruiken.Emma is ondertussen helemaal zelfstandig bezig met de aardbeiensleutelhanger,ook van Atelier Sterre.Vind het bijzonder knap en leuk om te zien dat ze meteen doorheeft hoe de vork in de steel zit..en vervolgens zit de aardbei binnen no time in elkaar!

1 opmerking:

  1. Wat knap Emma!!!

    Enne, ik ben erg benieuwd naar de traktatiedoos, wel laten zien hé?

    Liefs,
    Maureen

    BeantwoordenVerwijderen